Proč v aplikaci FordPass®* nefunguje poloha mého vozidla?
Pokud se poloha vozidla neaktualizuje, poloha se nezobrazuje nebo se zobrazuje nesprávná adresa, použijte níže uvedené kroky pro řešení problémů.
Řešení problémů s polohou vozidla
Pro více informací vyberte jednu z níže uvedených možností.
Poloha vozidla se neaktualizuje
Pokud se poloha vašeho vozidla neaktualizuje:
- Otevřete aplikaci FordPass.
- Přejděte na obrazovku Vozidlo.
- Přejetím prstem od horního okraje stránky dolů vynutíte obnovení polohy vozidla.
Aplikace FordPass by měla nad polohou vašeho vozidla zobrazit zprávu „Právě aktualizováno“.
Poznámka: Pokud se na obrazovce nezobrazuje zpráva „Právě aktualizováno“, jedná se o příznak většího problému, například nekomunikujícího modemu.
Nelze najít vaše vozidlo
Pokud se vám nedaří lokalizovat vaše vozidlo, zkontrolujte, zda je nastavení správné:
- Nastavení polohy: Povolte přístup k aplikaci FordPass v nastavení polohy vašeho zařízení.
- Nastavení připojení: V nabídce Nastavení připojení vozidla povolte položku Poloha vozidla.
Zobrazení nesprávné polohy
Pokud je poloha vašeho vozidla nesprávná, obraťte se na průvodce, který vám poskytne další pomoc.
Pokud jsou kroky při řešení problémů neúspěšné nebo váš modem nekomunikuje, obraťte se na průvodce pomocí možností Účet > Nápověda v aplikaci FordPass.
Další informace
Proč v aplikaci FordPass selhávají mé příkazy dálkového nastartování?
Proč jsou mé příkazy pro zamknutí/odemknutí neúspěšné?
* Aplikace FordPass je kompatibilní s vybranými platformami chytrých telefonů a je dostupná ke stažení. Mohou být účtovány poplatky za data.