Proč můj dálkový start nefunguje ve FordPass®*?
Dálkové startování se nemusí zdařit, pokud tomu brání určité podmínky vozidla (např. otevřené dveře, nebo je vozidlo již nastartováno). Pokud nemůžete nastartovat vozidlo na dálku, přečtěte si požadavky a kroky pro odstraňování problémů v tomto článku.
Požadavky na dálkové startování
Pokud dálkové startování nefunguje, zkontrolujte následující:
- Všechna dveře, víko zavazadlového prostoru, kapota a zadní výklopné dveře jsou zavřené. Pokud jsou některé otevřené, aplikace FordPass by vás měla upozornit.
- Motor je vypnutý, když je vyžadováno dálkové startování.
- Houkačka alarmu nezní.
- Vaše vozidlo je v režimu Park (P).
- Dálkové startování je na palubní desce vozidla povoleno. Kontrola nastavení:
- Zkontrolujte, že je vozidlo zapnuté, běží motor, má zařazenou parkovací polohu a nachází se v dobře větraném prostoru.
-
Pomocí směrových šipek na volantu přejděte do nabídky Nastavení > Vozidlo > Dálkové startování > Systém.
Poznámka: Některé panely se liší a mohou být uvedeny jako Nastavení > Rozšířená nastavení > Vozidlo > Dálkové startování > Systém.
- Nastavte možnost Dálkové startování na Zapnuto, která je označena zatržítkem.
Odstraňování problémů s dálkovým startováním
Jakmile potvrdíte, že splňujete výše uvedené požadavky:
- Restartujte své zařízení a zkuste dálkové startování znovu.
- Ujistěte se, že se vozidlo nenachází v režimu hlubokého spánku.
Poznámka: Chyba se také může zobrazit, pokud se pokusíte zadat příliš mnoho po sobě jdoucích požadavků na dálkové startování. Jeďte s vozidlem a resetujte nastavení dálkového startu.
Pokud se po vyřešení problémů příkazy na dálkové startování nedaří provést, kontaktujte průvodce, kde najdete další nápovědu.
* Aplikace FordPass je kompatibilní s vybranými platformami chytrých telefonů a je dostupná ke stažení. Mohou být účtovány poplatky za data.