Jak probíhá reklamační řízení u společnosti Ford?
Zvýhodněná nabídkaUžitkové vozy FordVozy sklademFleet

Záruční reklamace

Jestliže se domníváte, že vaše vozidlo potřebuje opravu a že by se na tuto opravu měla vztahovat záruka, která je na vozidlo poskytnuta, sjednejte si termín návštěvy servisního oddělení příslušné místní organizace za účelem provedení diagnostiky.

Po provedení diagnostiky problému odešle prodejní organizace dokumentaci této diagnostiky záručnímu oddělení společnosti Ford, které na základě obdržených informací rozhodne o tom, zda se na vaši reklamaci vztahuje poskytnutá záruka.

S jakýmikoli souvisejícími dotazy nebo nejasnostmi byste se měli obracet přímo na prodejní organizaci, která provádí záruční opravu, jelikož kontaktní údaje záručního oddělení nejsou dostupné pro veřejnost. 

Další informace:

 

Ford.cz používá na této stránce cookies a podobné technologie po zlepšení zážitku a personalizaci.

Prostřednictvím upravte nastavení cookies můžete kdykoli upravit své preference, což ale může ovlivnit funkčnost některých prvků na stránce.

Navštivte přehled ochrany údajů a právních upozornění pro více informací o tom, jak cookies využíváme.