Proč se v mém vozidle Ford nespustila aktualizace softwaru?
Důvod může být velmi prostý: vozidlo nebylo vypnuté, nemělo zařazenou parkovací polohu nebo byly otevřené dveře.
Požadavky na spuštění aktualizace softwaru
Před pokusem o příští plánovanou aktualizaci softwaru musí být dokončeny následující položky, jinak se může zobrazit chybová zpráva:
- Vaše vozidlo je zastaveno a zaparkováno.
- Máte zataženou parkovací brzdu.
- Tato aktualizace je plánována na přibližně 00:00 hodin (nikoli přesně na 00:00).
- Zapalování vozidla je vypnuté.
- Všechny dveře jsou zavřené.
- Světlomety jsou vypnuté.
- Vaše vozidlo bylo v provozu minimálně 30 minut předtím, než bylo zastaveno, aby nedošlo ke stavu nízkého nabití akumulátoru.
Poznámka: To pomůže zajistit, že budete mít dostatek nabití baterie k dokončení aktualizace, ale není to záruka.
Důležité: Pokud není splněna některá z výše uvedených podmínek, na obrazovce SYNC®** se zobrazí zpráva „Vozidlo nebylo aktualizováno“. Před další plánovanou aktualizací vyřešte důvod obsažený ve zprávě. Pokud se vám stále zobrazují chybové zprávy z důvodu neúspěšné aktualizace, kontaktujte centrum řízení vztahů se zákazníky společnosti Ford na čísle Ford nebo vyberte možnost Ford online se zástupcem.
Další informace
Časté dotazy k aktualizaci softwaru
* Aplikace FordPass, kompatibilní s vybranými platformami chytrých telefonů, je k dispozici ke stažení zdarma. Mohou být účtovány poplatky za zprávy a data.
**Neřiďte, když jste rozptýleni nebo když používáte různá přenosná zařízení. Pokud je to možné, používejte hlasově ovládané systémy. V době, kdy má vozidlo zařazen rychlostní stupeň, mohou být některé funkce uzamknuté. Ne všechny funkce jsou kompatibilní se všemi telefony.