Zvýhodněná nabídkaUžitkové vozy FordVozy sklademFleet

Jak vyřeším problémy s aktualizací softwaru SYNC®* nainstalovaného přes USB?

V případě, že dojde k chybě při aktualizaci softwaru SYNC z jednotky USB, známé také jako flash disk nebo paměťová karta, ověřte, že platí následující:

  1. Ujistěte se, že je jednotka USB správně naformátována, aby:
    • exFAT pro SYNC 3.
    • FAT32 pro předchozí verze SYNC.
  2. Ujistěte se, že jste při extrahování souboru z jednotky USB postupovali správně.
  3. Zkuste stažené soubory smazat a aktualizaci stáhnout znovu.

Poznámka: SYNC 4 a 4A mají aktualizace softwaru prostřednictvím Wi-Fi a nepoužívají jednotku USB.

Odstraňování problémů s aktualizacemi softwaru

Chcete-li získat další tipy pro odstraňování problémů, vyberte si z níže uvedených otázek:

Co mám dělat, když se mi při aktualizaci SYNC zobrazí chyba paměti?

Když vložíte jednotku USB do vozidla za účelem instalace aktualizace SYNC, může zahájení instalace trvat až pět minut.

Během této doby systém SYNC nebude zobrazovat žádné zprávy. Pokud před zahájením instalace vyjmete jednotku flash, systém SYNC zobrazí zprávu o chybě paměti, například mem_003.


Pokud se zobrazí chybová zpráva o paměti, budete muset instalaci spustit znovu.

  1. Vyjměte flash disk.
  2. Proveďte hlavní reset. 

    Poznámka: Hlavní reset systému SYNC vrátí systém do výchozího továrního nastavení. Budete muset znovu spárovat telefon a obnovit všechna dříve vybraná nastavení.
     
    1. Na obrazovce systému SYNC stiskněte tlačítko Nastavení.
    2. Vyberte Obecné.
    3. Klepněte na posuvný pruh nebo potáhněte svisle, dokud neuvidíte Hlavní reset.
    4. Stiskněte Hlavní reset. Zobrazí se zpráva potvrzující, že všechna systémová nastavení budou vymazána a obnovena na výchozí tovární hodnoty.
    5. Vyberte Pokračovat. Zobrazí se zpráva Obnovení továrního nastavení, systém se vypne a obrazovka zhasne. Resetování systému a obnovení normálního provozu může několik minut trvat.
  3. Proveďte cyklus vypnutí a zapnutí zapalování.
    1. Vypněte vozidlo.
    2. Otevřete dveře řidiče a zamkněte dveře.
    3. Zavřete dveře řidiče.
    4. Počkejte dvě minuty a zkontrolujte, zda se displej rádia zcela vypnul.
    5. Restartujte vozidlo.
  4. Ujistěte se, že se zobrazí uvítací animace.
  5. Počkejte, až se zobrazí Domovská obrazovka.
  6. Připojte jednotku USB a spusťte instalaci. Jednotku USB neodpojujte, dokud není instalace dokončena.

Pokud výše uvedené kroky problém nevyřeší, obraťte se na svého prodejce Ford.

Co mám dělat, když se mi při aktualizaci SYNC zobrazí chybová zpráva „Chyba systému Windows 0x80004005“?

Pokud k aktualizaci softwaru SYNC používáte jednotku USB, může se vám zobrazit zpráva Chyba systému Windows 0x80004005 , když soubory nejsou správně přeneseny na jednotku flash.

Pokud se zobrazí tato chyba, odstraňte stažené soubory a znovu je stáhněte. Pokud se chyba zobrazí i po několika pokusech, navštivte svého prodejce Ford.

Co mám dělat, když se mi při aktualizaci SYNC zobrazí chyba extrakce LST?

Pokud k aktualizaci softwaru SYNC používáte jednotku USB, může se vám zobrazit chybová zpráva LST, pokud aktualizace nebyla správně extrahována.

Můžete použít buď:

  • Aplikaci Unarchiver pro správné extrahování souborů.
  • Průzkumník Windows (Průzkumník souborů pro Windows 10), abyste správně extrahovali soubory.

Pokud potřebujete další pomoc, obraťte se na svého prodejce Ford.

Co mám dělat, když se mi při aktualizaci systému SYNC zobrazí chyba instalace INSTL?

Pokud se vám při pokusu o aktualizaci softwaru SYNC pomocí USB zobrazí chyba instalace INSTL, budete muset navštívit svého prodejce Ford , aby problém diagnostikoval.

Tento problém lze vyřešit pouze u prodejce.

Co mám dělat, když rozpoznávání hlasu po provedení aktualizace SYNC nefunguje?

Pokud se po provedení aktualizace SYNC setkáte s problémy s rozpoznáváním hlasu, postupujte podle následujících tipů pro odstraňování problémů:

  1. Proveďte hlavní reset. Ujistěte se, že je hlavní reset zcela dokončen. 

    Poznámka: Hlavní reset systému SYNC vrátí systém do výchozího továrního nastavení. Budete muset znovu spárovat telefon  a obnovit všechna dříve vybraná nastavení. 
     
    1. Na obrazovce systému SYNC stiskněte tlačítko Nastavení.
    2. Vyberte Obecné.
    3. Klepněte na posuvný pruh nebo potáhněte svisle, dokud neuvidíte Hlavní reset.
    4. Stiskněte Hlavní reset. Zobrazí se zpráva potvrzující, že všechna systémová nastavení budou vymazána a obnovena na výchozí tovární hodnoty.
    5. Vyberte Pokračovat. Zobrazí se zpráva Obnovení továrního nastavení, systém se vypne a obrazovka zhasne. Resetování systému a obnovení normálního provozu může několik minut trvat.
  2. Ujistěte se, že se po resetování zobrazí uvítací animace.
  3. Proveďte cyklus vypnutí a zapnutí zapalování.
    1. Vypněte vozidlo.
    2. Otevřete dveře řidiče a zamkněte dveře.
    3. Zavřete dveře řidiče.
    4. Počkejte dvě minuty a zkontrolujte, zda se displej rádia zcela vypnul.
    5. Restartujte vozidlo.
  4. Ujistěte se, že se zobrazí uvítací animace.
  5. Počkejte, až se zobrazí Domovská obrazovka.
  6. Vložte USB disk a spusťte aktualizaci znovu.

Pokud výše uvedené kroky problém nevyřeší, obraťte se na svého prodejce Ford.

Co mám dělat, když se mi při aktualizaci SYNC zobrazí chybová zpráva Nedostatek místa/Špatný instalační soubor?

Pokud se při pokusu o aktualizaci softwaru SYNC zobrazí chyba Nedostatek místa / Chybný instalační soubor, postupujte podle následujících tipů pro odstraňování problémů:

  1. Proveďte hlavní reset. Ujistěte se, že jste nechali dokončit hlavní reset. 

    Poznámka: Hlavní reset systému SYNC vrátí systém do továrního nastavení. Budete muset znovu spárovat telefon  a obnovit všechna dříve vybraná nastavení.
     
    1. Na obrazovce systému SYNC stiskněte tlačítko Nastavení.
    2. Vyberte Obecné.
    3. Klepněte na posuvný pruh nebo potáhněte svisle, dokud neuvidíte Hlavní reset.
    4. Stiskněte Hlavní reset. Zobrazí se zpráva potvrzující, že všechna systémová nastavení budou vymazána a obnovena na výchozí tovární hodnoty.
    5. Vyberte Pokračovat. Zobrazí se zpráva „Obnovení továrního nastavení“, systém se vypne a obrazovka zhasne. Resetování systému a obnovení normálního provozu může několik minut trvat.
  2. Ujistěte se, že se po resetování zobrazí uvítací animace.
  3. Proveďte cyklus vypnutí a zapnutí zapalování.
    1. Vypněte vozidlo.
    2. Otevřete dveře řidiče a zamkněte dveře.
    3. Zavřete dveře řidiče.
    4. Počkejte dvě minuty a zkontrolujte, zda se displej rádia zcela vypnul.
    5. Restartujte vozidlo.
  4. Ujistěte se, že se zobrazí animace Vítejte .
  5. Počkejte, až se zobrazí Domovská obrazovka.
  6. Vložte USB disk a spusťte aktualizaci znovu.

Pokud výše uvedené kroky problém nevyřeší, obraťte se na svého prodejce Ford.

Co mám dělat, když se Android Auto™** nezobrazuje po aktualizaci SYNC 3?

Pokud se po provedení aktualizace SYNC 3 setkáte s problémy se systémem Android Auto, postupujte podle níže uvedených tipů pro odstraňování problémů:

  1. Proveďte hlavní reset. Ujistěte se, že jste nechali dokončit hlavní reset. 

    Poznámka: Hlavní reset systému SYNC vrátí systém do továrního nastavení. Budete muset znovu spárovat telefon  a obnovit všechna dříve vybraná nastavení.
     
    1. Na obrazovce systému SYNC stiskněte tlačítko Nastavení.
    2. Vyberte Obecné.
    3. Klepněte na posuvný pruh nebo potáhněte svisle, dokud neuvidíte Hlavní reset.
    4. Stiskněte Hlavní reset. Zobrazí se zpráva potvrzující, že všechna systémová nastavení budou vymazána a obnovena na výchozí tovární hodnoty.
    5. Vyberte Pokračovat. Zobrazí se zpráva „Obnovení továrního nastavení“, systém se vypne a obrazovka zhasne. Resetování systému a obnovení normálního provozu může několik minut trvat.
  2. Ujistěte se, že se po resetování zobrazí uvítací animace.
  3. Proveďte cyklus vypnutí a zapnutí zapalování.
    1. Vypněte vozidlo.
    2. Otevřete dveře řidiče a zamkněte dveře.
    3. Zavřete dveře řidiče.
    4. Počkejte dvě minuty a zkontrolujte, zda se displej rádia zcela vypnul.
    5. Restartujte vozidlo.
  4. Ujistěte se, že se zobrazí uvítací animace.
  5. Počkejte, až se zobrazí Domovská obrazovka.
  6. Vložte USB disk a spusťte aktualizaci znovu.

Pokud výše uvedené kroky problém nevyřeší, obraťte se na svého prodejce Ford.

Co mám dělat, když při instalaci aktualizace SYNC obdržím PKG_ERR03?

K této chybě dochází, když jeden nebo více stažených souborů není stažen úplně nebo je poškozen. Chcete-li tento problém vyřešit, postupujte podle níže uvedených kroků pro odstraňování problémů:

  1. Vymažte všechny stažené aktualizační soubory z jednotky USB a z počítače, který používáte k aktualizaci systému SYNC.
  2. Znovu stáhněte všechny soubory aktualizace SYNC do počítače.
  3. Přeformátujte USB.
  4. Rozbalte soubory a přesuňte je na USB.

Jakmile budou soubory rozbaleny, budete moci použít USB k znovu zahájit proces aktualizace.

Co mám dělat, když po aktualizaci SYNC chybí soubor .xml?

Pokud neobdržíte soubor .xml a potřebujete nahlásit úspěšnou aktualizaci, můžete se připojit k silné síti Wi-Fi a ručně vyhledat aktualizace. To způsobí, že naše servery zkontrolují systém SYNC vozidla a ověří, zda je k dispozici aktualizace.

Chcete-li vyhledat aktualizace:

  1. Stiskněte Nastavení na obrazovce SYNC.
  2. Vyberte Obecné.
  3. Klepněte na Automatické aktualizace.
  4. Klepněte na Vyhledat aktualizaci. Aktualizace se stáhne v jednom segmentu a zabere přibližně 35 minut.

Jakmile je aktualizace provedena přes Wi-Fi, naše záznamy se aktualizují s novou verzí softwaru, která se zobrazuje ve vašem vozidle.

Poznámka: Může trvat několik dní, než se nová verze na webu projeví.

Můžete navštívit svého prodejce Ford a nechat si poradit s nahlášením úspěšné aktualizace na webových stránkách. Za tuto službu mohou účtovat poplatky, protože se na ni nevztahuje záruka.

Důležité: Pokud web neodráží vaši nejnovější aktualizaci SYNC nebo navigace a stále zobrazuje starší verzi, nezabrání vám to v obdržení další aktualizace, až bude k dispozici.

Pokud to váš problém nevyřeší, kontaktujte centrum pro vztahy se zákazníky Ford 

Další informace

Co mám dělat, když se můj telefon nespáruje?


*Neřiďte, pokud vás něco rozptyluje. Je-li to možné, používejte systémy s hlasovým ovládáním; během jízdy nepoužívejte ruční zařízení. V době, kdy má vozidlo zařazen rychlostní stupeň, mohou být některé funkce uzamknuté. Ne všechny funkce jsou kompatibilní se všemi telefony.

**Android Auto je ochranná známka společnosti Google LLC.

 

Ford.cz používá na této stránce cookies a podobné technologie po zlepšení zážitku a personalizaci.

Prostřednictvím upravte nastavení cookies můžete kdykoli upravit své preference, což ale může ovlivnit funkčnost některých prvků na stránce.

Navštivte přehled ochrany údajů a právních upozornění pro více informací o tom, jak cookies využíváme.