Zvýhodněná nabídkaUžitkové vozy FordVozy sklademFleet

Proč se můj telefon nepřipojuje k SYNC®*?

Pokud máte problémy s připojením (spárováním) vašeho mobilního zařízení k SYNC přes Bluetooth®**, například když se vaše zařízení nepřipojuje vždy při nastartování vozidla nebo se vaše zařízení náhodně odpojuje, postupujte podle níže uvedených tipů pro odstraňování problémů.

Odstraňování problémů se zařízeními Apple

Pokud jste uživatelem zařízení Apple iOS††, proveďte před zahájením jakéhokoli odstraňování problémů s generací SYNC pokyny specifické pro Apple v rozevíracím seznamu níže.

Opětovné připojení SYNC zařízení Apple iOS (pro všechny generace SYNC)

Pokud vaše zařízení používá Apple iOS, proveďte následující kroky pro připojení k SYNC.

  1. Vypněte a opět zapněte Bluetooth na svém zařízení.
  2. Restartujte zařízení.
  3. Zrušte ve vašem zařízení spárování systému SYNC.
  4. Zrušte spárování zařízení a dalších zařízení na obrazovce SYNC.
  5. Restartujte své vozidlo a zařízení.
  6. Spárujte a připojte své zařízení přes Bluetooth.
  7. Aktualizujte své zařízení.
  8. Zkontrolujte dostupné aktualizace SYNC a v případě potřeby aktualizujte svůj systém.

Poznámka: SYNC nepodporuje Apple Watch.

Pokud problémy přetrvávají, přejděte k části Odstraňování problémů s připojením telefonu.

Odstraňování problémů s připojením telefonu

Z níže uvedených rozevíracích možností vyberte svou generaci SYNC pro možná řešení problémů s připojením Bluetooth.

Poznámka: Pokud potřebujete pomoc s určením generace vašeho systému SYNC, vyberte první možnost rozevíracího seznamu.

Identifikace vaší generace SYNC

Dva zdroje, které vám pomohou identifikovat generaci SYNC vašeho vozidla, jsou:

  • Stránka Aktualizace SYNC a navigace. Buď:

    • Zadejte své identifikační číslo vozidla (VIN) a vyberte Zkontrolovat aktualizace.
    • Přihlaste se pomocí svých přihlašovacích údajů Ford, vyberte vozidlo ze své garáže a vyberte Zkontrolovat aktualizace.

      Poznámka: Vaše generace SYNC se objeví na pravé straně stránky.

     

SYNC 4A a SYNC 4

Proveďte následující kroky pro odstraňování problémů v uvedeném pořadí. Po každém kroku zkontrolujte, zda byl problém vyřešen.

  1. Vypněte a zapněte Bluetooth na svém zařízení.
  2. Připojte své zařízení přes Bluetooth z nabídky SYNC ve vozidle. Pokud připojení funguje, proveďte cyklus vypnutí a zapnutí zapalování. Pokud se telefon automaticky znovu připojí, problém je vyřešen.
  3. Proveďte reset modulu.
  4. Proveďte cyklus vypnutí a zapnutí zapalování.
  5. Smažte své zařízení z nabídky SYNC ve vozidle pomocí ručních kroků nebo hlasových příkazů. Postup naleznete v tabulce níže:

    Manuální kroky Hlasové příkazy
    1. Klepněte na Nastavení nebo na ikonu Domů (liší se podle verze softwaru) na obrazovce SYNC ve vozidle.
    2. Vyberte Telefonní seznam.
    3. Vyberte svůj telefon.
    4. Klepněte na ikonu Vymazat (Odpadkový koš).
    5. Vyberte Ano.
    1. Stiskněte tlačítko Hlasové ovládání. SYNC požádá o příkaz.
    2. Řekněte: „Smazat <Název telefonu>.“ Na obrazovce se zobrazí výzva k potvrzení odstranění.
    3. Klepněte na Smazat.

     

  6. Odstraňte SYNC z nabídky Bluetooth zařízení pomocí jedné z níže uvedených možností:

    přístroj Instrukce
    Apple
    1. Klepněte na Nastavení.
    2. Vyberte Bluetooth.
    3. Stiskněte ikonu "i" vedle položky "SYNC."
    4. Vyberte Zapomenout toto zařízení.

    Android

    Poznámka: Kroky pro Android se mohou lišit.

    1. Klepněte na Nastavení.
    2. Vyberte Bluetooth.
    3. Vyberte malou ikonu vedle „SYNC“.

      Poznámka: Umístění ikony se liší podle zařízení.

    4. Zvolte Zrušit párování nebo Smazat.
    Všechna ostatní zařízení Pokyny naleznete v návodu ke svému zařízení.

     

  7. Spárujte svůj telefon pomocí SYNC.
  8. Odstraňte své zařízení z nabídky SYNC.
  9. Odstraňte SYNC z nabídky Bluetooth vašeho zařízení. Pokyny naleznete v návodu ke svému zařízení.
  10. Proveďte zpětné párování telefonu, pokud to systém SYNC umožňuje.
  11. Proveďte měkký reset svého zařízení. Postup k provedení měkkého resetu naleznete v tabulce níže:

    přístroj Pokyny pro měkký reset
    iPhone 8 nebo novější
    1. Stiskněte a rychle uvolněte tlačítko Zvýšení hlasitosti.
    2. Stiskněte a rychle uvolněte tlačítko Snížení hlasitosti.
    3. Stiskněte a podržte boční tlačítko, dokud se nezobrazí logo Apple.
    iPhone 7 nebo iPhone 7 Plus Stiskněte a zároveň podržte boční tlačítko tlačítko snížení hlasitosti dokud se nezobrazí logo Apple.
    iPhone 6S a starší, iPad, iPod Touch Stiskněte a zároveň podržte tlačítko Domů i horní (nebo boční) tlačítko po dobu nejméně 10 vteřin, dokud se nezobrazí logo Apple.
    Zařízení, která nejsou iPhone a mají vyměnitelnou baterii Na 20 sekund vyjměte baterii, poté ji vyměňte a spusťte telefon.
    Zařízení, která nejsou iPhone a nemají vyměnitelnou baterii

    Pokyny naleznete v návodu ke svému zařízení.

    Poznámka: Na většině zařízení se systémem Android stiskněte a podržte současně tlačítka napájení a snížení hlasitosti, abyste provedli měkký reset.

     

  12. Zkontrolujte dostupné aktualizace SYNC a v případě potřeby aktualizujte systém.

Pokud problém přetrvává i po provedení výše uvedených úkonů, obraťte se na svého preferovaného prodejce Ford.

SYNC 4

Proveďte následující kroky pro odstraňování problémů v uvedeném pořadí. Po každém kroku zkontrolujte, zda byl problém vyřešen.

  1. Vypněte a zapněte Bluetooth ze svého zařízení.
  2. Připojte své zařízení přes Bluetooth z nabídky SYNC ve vozidle. Pokud připojení funguje, proveďte cyklus vypnutí a zapnutí zapalování. Pokud se telefon automaticky znovu připojí, problém je vyřešen.
  3. Proveďte reset modulu.
  4. Proveďte cyklus vypnutí a zapnutí zapalování.
  5. Smažte své zařízení z nabídky SYNC ve vozidle pomocí ručních kroků nebo hlasových příkazů. Postup naleznete v tabulce níže:

    Manuální kroky Hlasové příkazy
    1. Zvolte Nastavení.
    2. Klepněte na Telefonní seznam.
    3. Vyberte si svůj telefon.
    4. Klepněte na ikonu Vymazat (Odpadkový koš).
    5. Zvolte možnost Ano.
    1. Stiskněte tlačítko Hlasové ovládání. SYNC požádá o příkaz.
    2. Řekněte: „Smazat <Název telefonu>.“ Na obrazovce se zobrazí výzva k potvrzení odstranění.
    3. Klepněte na Smazat.

     

  6. Odstraňte SYNC z nabídky Bluetooth zařízení pomocí jedné z níže uvedených možností:

    přístroj Instrukce
    Apple
    1. Klepněte na Nastavení.
    2. Vyberte Bluetooth.
    3. Stiskněte ikonu "i" vedle položky "SYNC."
    4. Vyberte Zapomenout toto zařízení.

    Android

    Poznámka: Kroky pro Android se mohou lišit.

    1. Klepněte na Nastavení.
    2. Vyberte Bluetooth.
    3. Vyberte malou ikonu vedle „SYNC“.

      Poznámka: Umístění ikony se liší podle zařízení.

    4. Zvolte Zrušit párování nebo Smazat.
    Všechna ostatní zařízení Pokyny naleznete v návodu ke svému zařízení.

     

  7. Spárujte svůj telefon pomocí SYNC.
  8. Odstraňte své zařízení z nabídky SYNC.
  9. Odstraňte SYNC z nabídky Bluetooth vašeho zařízení. Pokyny naleznete v návodu ke svému zařízení.
  10. Proveďte zpětné párování, pokud to systém SYNC umožňuje.
  11. Proveďte měkký reset svého zařízení. Postup k provedení měkkého resetu naleznete v tabulce níže:

    přístroj Pokyny pro měkký reset
    iPhone 8 nebo novější
    1. Stiskněte a rychle uvolněte tlačítko Zvýšení hlasitosti.
    2. Stiskněte a rychle uvolněte tlačítko Snížení hlasitosti.
    3. Stiskněte a podržte boční tlačítko, dokud se nezobrazí logo Apple.
    iPhone 7 nebo iPhone 7 Plus Stiskněte a zároveň podržte boční tlačítko tlačítko snížení hlasitosti dokud se nezobrazí logo Apple.
    iPhone 6S a starší, iPad, iPod Touch Stiskněte a zároveň podržte tlačítko Domů i horní (nebo boční) tlačítko po dobu nejméně 10 vteřin, dokud se nezobrazí logo Apple.
    Zařízení, která nejsou iPhone a mají vyměnitelnou baterii Na 20 sekund vyjměte baterii, poté ji vyměňte a spusťte telefon.
    Zařízení, která nejsou iPhone a nemají vyměnitelnou baterii

    Pokyny naleznete v návodu k zařízení.

    Poznámka: Na většině zařízení se systémem Android stiskněte a podržte současně tlačítka napájení a snížení hlasitosti, abyste provedli měkký reset.

     

  12. Zkontrolujte dostupné aktualizace SYNC a v případě potřeby aktualizujte systém.

Pokud problém přetrvává i po provedení výše uvedených úkonů, obraťte se na svého preferovaného prodejce Ford.

SYNC 3

Proveďte následující kroky pro odstraňování problémů v uvedeném pořadí. Po každém kroku zkontrolujte, zda byl problém vyřešen.

  1. Vypněte a zapněte Bluetooth ze svého zařízení.
  2. Připojte své zařízení přes Bluetooth z nabídky SYNC ve vozidle. Pokud připojení funguje, proveďte cyklus vypnutí a zapnutí zapalování. Pokud se telefon automaticky znovu připojí, problém je vyřešen.
  3. Proveďte reset modulu.
  4. Proveďte cyklus vypnutí a zapnutí zapalování.
  5. Odstraňte zařízení z nabídky SYNC ve vozidle pomocí ručních kroků nebo hlasových příkazů. Postup naleznete v tabulce níže:

    Manuální kroky Hlasové příkazy
    1. Zvolte Nastavení.
    2. Klepněte na Bluetooth.
    3. Vyberte Zobrazit zařízení.
    4. Vyberte telefon.
    5. Stiskněte Smazat.
    1. Stiskněte tlačítko Hlasové ovládání. SYNC požádá o příkaz.
    2. Řekněte: „Smazat <Název telefonu>.“ Na obrazovce se zobrazí výzva k potvrzení odstranění.
    3. Stiskněte Smazat.

     

  6. Odstraňte SYNC z nabídky Bluetooth zařízení pomocí jedné z níže uvedených možností:

    přístroj Instrukce
    Apple
    1. Klepněte na Nastavení.
    2. Vyberte Bluetooth.
    3. Stiskněte ikonu "i" vedle položky "SYNC."
    4. Vyberte Zapomenout toto zařízení.

    Android

    Poznámka: Kroky pro Android se mohou lišit.

    1. Klepněte na Nastavení.
    2. Vyberte Bluetooth.
    3. Vyberte malou ikonu vedle „SYNC“.

      Poznámka: Umístění ikony se liší podle zařízení.

    4. Zvolte Zrušit párování nebo Smazat.
    Všechna ostatní zařízení Pokyny naleznete v návodu ke svému zařízení.

     

  7. Spárujte svůj telefon pomocí SYNC.
  8. Odstraňte své zařízení z nabídky SYNC.
  9. Odstraňte SYNC z nabídky Bluetooth vašeho zařízení. Pokyny naleznete v návodu ke svému zařízení.
  10. Proveďte zpětné párování, pokud to systém SYNC umožňuje.
  11. Proveďte měkký reset svého zařízení. Postup k provedení měkkého resetu naleznete v tabulce níže:

    přístroj Pokyny pro měkký reset
    iPhone 8 nebo novější
    1. Stiskněte a rychle uvolněte tlačítko Zvýšení hlasitosti.
    2. Stiskněte a rychle uvolněte tlačítko Snížení hlasitosti.
    3. Stiskněte a podržte boční tlačítko, dokud se nezobrazí logo Apple.
    iPhone 7 nebo iPhone 7 Plus Stiskněte a zároveň podržte boční tlačítko tlačítko snížení hlasitosti dokud se nezobrazí logo Apple.
    iPhone 6S a starší, iPad, iPod Touch Stiskněte a zároveň podržte tlačítko Domů i horní (nebo boční) tlačítko po dobu nejméně 10 vteřin, dokud se nezobrazí logo Apple.
    Zařízení, která nejsou iPhone a mají vyměnitelnou baterii Na 20 sekund vyjměte baterii, vyměňte ji a poté spusťte telefon.
    Zařízení, která nejsou iPhone a nemají vyměnitelnou baterii

    Pokyny naleznete v návodu ke svému zařízení.

    Poznámka: Na většině zařízení se systémem Android stiskněte a podržte současně tlačítka napájení a snížení hlasitosti, abyste provedli měkký reset.

     

  12. Zkontrolujte dostupné aktualizace SYNC a v případě potřeby aktualizujte systém.

Pokud problém přetrvává i po provedení výše uvedených úkonů, obraťte se na svého preferovaného prodejce Ford.

SYNC s MyFord Touch®

Proveďte následující kroky pro odstraňování problémů v uvedeném pořadí. Po každém kroku zkontrolujte, zda byl problém vyřešen.

  1. Vypněte a zapněte Bluetooth na svém zařízení.
  2. Připojte své zařízení přes Bluetooth z nabídky SYNC ve vozidle. Pokud připojení funguje, proveďte cyklus vypnutí a zapnutí zapalování. Pokud se telefon automaticky znovu připojí, problém je vyřešen.
  3. Proveďte reset modulu.
  4. Proveďte hlavní reset.
  5. Proveďte cyklus vypnutí a zapnutí zapalování.
  6. Odstraňte zařízení z nabídky SYNC ve vozidle pomocí ručních kroků nebo hlasových příkazů. Postup naleznete v tabulce níže:

    Manuální kroky Hlasové příkazy
    1. Klepněte na ikonu s ozubenými koly.
    2. Zvolte Nastavení.
    3. Klepněte na Telefon.
    4. Stiskněte Bluetooth.
    5. Vyberte telefon.
    6. Vyberte Smazat.
    1. Stiskněte tlačítko Hlasové ovládání. SYNC požádá o příkaz.
    2. Řekněte: „Smazat <Název telefonu>.“ Na obrazovce se zobrazí výzva k potvrzení odstranění.
    3. Stiskněte Smazat.

     

  7. Odstraňte SYNC z nabídky Bluetooth zařízení pomocí jedné z níže uvedených možností:

    přístroj Instrukce
    Apple
    1. Klepněte na Nastavení.
    2. Vyberte Bluetooth.
    3. Stiskněte ikonu "i" vedle položky "SYNC."
    4. Vyberte Zapomenout toto zařízení.

    Android

    Poznámka: Kroky pro Android se mohou lišit.

    1. Klepněte na Nastavení.
    2. Vyberte Bluetooth.
    3. Stiskněte malou ikonu vedle „SYNC“.

      Poznámka: Ikona se bude lišit podle zařízení.

    4. Zvolte Zrušit párování nebo Smazat.
    Všechna ostatní zařízení Pokyny naleznete v návodu ke svému zařízení.

     

  8. Spárujte svůj telefon pomocí SYNC.
  9. Odstraňte své zařízení z nabídky SYNC.
  10. Odstraňte SYNC z nabídky Bluetooth vašeho zařízení. Pokyny naleznete v návodu ke svému zařízení.
  11. Proveďte zpětné párování, pokud to systém SYNC umožňuje.
  12. Proveďte měkký reset svého zařízení. Postup k provedení měkkého resetu naleznete v tabulce níže:

    přístroj Pokyny pro měkký reset
    iPhone 8 nebo novější
    1. Stiskněte a rychle uvolněte tlačítko Zvýšení hlasitosti.
    2. Stiskněte a rychle uvolněte tlačítko Snížení hlasitosti.
    3. Stiskněte a podržte boční tlačítko, dokud se nezobrazí logo Apple.
    iPhone 7 nebo iPhone 7 Plus Stiskněte a zároveň podržte boční tlačítko tlačítko snížení hlasitosti dokud se nezobrazí logo Apple.
    iPhone 6S a starší, iPad, iPod Touch Stiskněte a zároveň podržte tlačítko Domů i horní (nebo boční) tlačítko po dobu nejméně 10 vteřin, dokud se nezobrazí logo Apple.
    Zařízení, která nejsou iPhone a mají vyměnitelnou baterii Na 20 sekund vyjměte baterii, vyměňte ji a poté spusťte telefon.
    Zařízení, která nejsou iPhone a nemají vyměnitelnou baterii

    Pokyny naleznete v návodu ke svému zařízení.

    Poznámka: Na většině zařízení se systémem Android stiskněte a podržte současně tlačítka napájení a snížení hlasitosti, abyste provedli měkký reset.

     

  13. Zkontrolujte dostupné aktualizace SYNC a v případě potřeby aktualizujte svůj systém.

Pokud problém přetrvává i po provedení výše uvedených úkonů, obraťte se na svého preferovaného prodejce Ford.

Generace SYNC (Gen) 1.1

Proveďte následující kroky pro odstraňování problémů v uvedeném pořadí. Po každém kroku zkontrolujte, zda byl problém vyřešen.

  1. Vypněte a zapněte Bluetooth na svém zařízení.
  2. Připojte své zařízení přes Bluetooth z nabídky SYNC ve vozidle. Pokud připojení funguje, proveďte cyklus vypnutí a zapnutí zapalování. Pokud se telefon automaticky znovu připojí, problém je vyřešen.
  3. Proveďte reset modulu.
  4. Proveďte cyklus vypnutí a zapnutí zapalování.
  5. Odstraňte zařízení z nabídky SYNC ve vozidle pomocí ručních kroků nebo hlasových příkazů. Postup naleznete v tabulce níže:

    Manuální kroky Hlasové příkazy
    1. Klepněte na Telefon.
    2. Vyberte Zařízení BT.
    3. Vyberte telefon.
    4. Stiskněte Smazat.
    1. Stiskněte tlačítko Hlasové ovládání. SYNC požádá o příkaz.
    2. Řekněte: „Smazat <Název telefonu>.“ Na obrazovce se zobrazí výzva k potvrzení odstranění.
    3. Stiskněte Smazat.

     

  6. Odstraňte SYNC z nabídky Bluetooth zařízení pomocí jedné z níže uvedených možností:

    přístroj Instrukce
    Apple
    1. Klepněte na Nastavení.
    2. Vyberte Bluetooth.
    3. Stiskněte ikonu "i" vedle položky "SYNC."
    4. Vyberte Zapomenout toto zařízení.

    Android

    Poznámka: Kroky pro Android se mohou lišit.

    1. Klepněte na Nastavení.
    2. Vyberte Bluetooth.
    3. Stiskněte malou ikonu vedle „SYNC“.

      Poznámka: Ikona se bude lišit podle zařízení.

    4. Zvolte Zrušit párování nebo Smazat.
    Všechna ostatní zařízení Pokyny naleznete v návodu ke svému zařízení.

     

  7. Spárujte svůj telefon se systémem SYNC.
  8. Odstraňte své zařízení z nabídky SYNC.
  9. Odstraňte SYNC z nabídky Bluetooth vašeho zařízení. Pokyny naleznete v návodu ke svému zařízení.
  10. Proveďte zpětné párování, pokud to systém SYNC umožňuje.
  11. Proveďte měkký reset svého zařízení. Postup k provedení měkkého resetu naleznete v tabulce níže:

    přístroj Pokyny pro měkký reset
    iPhone 8 nebo novější
    1. Stiskněte a rychle uvolněte tlačítko Zvýšení hlasitosti.
    2. Stiskněte a rychle uvolněte tlačítko Snížení hlasitosti.
    3. Stiskněte a podržte boční tlačítko, dokud se nezobrazí logo Apple.
    iPhone 7 nebo iPhone 7 Plus Stiskněte a zároveň podržte boční tlačítko tlačítko snížení hlasitosti dokud se nezobrazí logo Apple.
    iPhone 6S a starší, iPad, iPod Touch Stiskněte a zároveň podržte tlačítko Domů i horní (nebo boční) tlačítko po dobu nejméně 10 vteřin, dokud se nezobrazí logo Apple.
    Zařízení, která nejsou iPhone a mají vyměnitelnou baterii Na 20 sekund vyjměte baterii, vyměňte ji a poté spusťte telefon.
    Zařízení, která nejsou iPhone a nemají vyměnitelnou baterii

    Pokyny naleznete v návodu ke svému zařízení.

    Poznámka: Na většině zařízení se systémem Android stiskněte a podržte současně tlačítka napájení a snížení hlasitosti, abyste provedli měkký reset.

     

  12. Zkontrolujte dostupné aktualizace SYNC a v případě potřeby aktualizujte systém.

Pokud problém přetrvává i po provedení výše uvedených úkonů, obraťte se na svého preferovaného prodejce Ford.

SYNC Gen 1

Proveďte následující kroky pro odstraňování problémů v uvedeném pořadí. Po každém kroku zkontrolujte, zda byl problém vyřešen.

  1. Vypněte a zapněte Bluetooth na svém zařízení.
  2. Připojte své zařízení přes Bluetooth z nabídky SYNC ve vozidle. Pokud připojení funguje, proveďte cyklus vypnutí a zapnutí zapalování. Pokud se telefon automaticky znovu připojí, problém je vyřešen.
  3. Proveďte reset modulu.
  4. Proveďte hlavní reset.
  5. Proveďte cyklus vypnutí a zapnutí zapalování.
  6. Odstraňte zařízení z nabídky SYNC ve vozidle pomocí ručních kroků nebo hlasových příkazů. Postup naleznete v tabulce níže:

    Manuální kroky Hlasové příkazy
    1. Klepněte na Telefon.
    2. Vyberte Zpět.
    3. Stiskněte Bluetooth.
    4. Vyberte Smazat.
    5. Vyberte buď Vše pro všechny telefony nebo telefon, který chcete smazat.
    1. Stiskněte tlačítko Hlasové ovládání. SYNC požádá o příkaz.
    2. Řekněte: „Smazat <Název telefonu>.“ Na obrazovce se zobrazí výzva k potvrzení odstranění.
    3. Stiskněte Smazat.

     

  7. Odstraňte SYNC z nabídky Bluetooth zařízení pomocí jedné z níže uvedených možností:

    přístroj Instrukce
    Apple
    1. Klepněte na Nastavení.
    2. Vyberte Bluetooth.
    3. Stiskněte ikonu "i" vedle položky "SYNC."
    4. Vyberte Zapomenout toto zařízení.

    Android

    Poznámka: Kroky pro Android se mohou lišit.

    1. Klepněte na Nastavení.
    2. Vyberte Bluetooth.
    3. Vyberte malou ikonu vedle „SYNC“.

      Poznámka: Ikona se bude lišit podle zařízení.

    4. Zvolte Zrušit párování nebo Smazat.
    Všechna ostatní zařízení Pokyny naleznete v návodu ke svému zařízení.

     

  8. Spárujte svůj telefon pomocí SYNC.
  9. Odstraňte své zařízení z nabídky SYNC.
  10. Odstraňte SYNC z nabídky Bluetooth vašeho zařízení. Pokyny naleznete v návodu ke svému zařízení.
  11. Proveďte zpětné párování, pokud to systém SYNC umožňuje.
  12. Proveďte měkký reset svého zařízení. Postup k provedení měkkého resetu naleznete v tabulce níže:

    přístroj Pokyny pro měkký reset
    iPhone 8 nebo novější
    1. Stiskněte a rychle uvolněte tlačítko Zvýšení hlasitosti.
    2. Stiskněte a rychle uvolněte tlačítko Snížení hlasitosti.
    3. Stiskněte a podržte boční tlačítko, dokud se nezobrazí logo Apple.
    iPhone 7 nebo iPhone 7 Plus Stiskněte a zároveň podržte boční tlačítko tlačítko snížení hlasitosti dokud se nezobrazí logo Apple.
    iPhone 6S a starší, iPad, iPod Touch Stiskněte a zároveň podržte tlačítko Domů i horní (nebo boční) tlačítko po dobu nejméně 10 vteřin, dokud se nezobrazí logo Apple.
    Zařízení, která nejsou iPhone a mají vyměnitelnou baterii Na 20 sekund vyjměte baterii, vyměňte ji a spusťte telefon.
    Zařízení, která nejsou iPhone a nemají vyměnitelnou baterii

    Pokyny naleznete v návodu ke svému zařízení.

    Poznámka: Na většině zařízení se systémem Android stiskněte a podržte současně tlačítka napájení a snížení hlasitosti, abyste provedli měkký reset.

     

  13. Zkontrolujte dostupné aktualizace SYNC a v případě potřeby aktualizujte systém.

Pokud problém přetrvává i po provedení výše uvedených úkonů, obraťte se na svého preferovaného prodejce Ford.

Další informace

Jak spáruji svůj telefon se systémem SYNC?


*Neřiďte, pokud vás něco rozptyluje. Je-li to možné, používejte systémy s hlasovým ovládáním; během jízdy nepoužívejte ruční zařízení. V době, kdy má vozidlo zařazen rychlostní stupeň, mohou být některé funkce uzamknuté. Ne všechny funkce jsou kompatibilní se všemi telefony.

**Slovní značka Bluetooth je ochranná známka společnosti Bluetooth SIG, Inc.

Android Auto je ochranná známka společnosti Google LLC.

††iApple CarPlay, iOS, a iPhone jsou ochranné známky společnosti Apple Inc., registrované v USA a dalších zemích.

Ford.cz používá na této stránce cookies a podobné technologie po zlepšení zážitku a personalizaci.

Prostřednictvím upravte nastavení cookies můžete kdykoli upravit své preference, což ale může ovlivnit funkčnost některých prvků na stránce.

Navštivte přehled ochrany údajů a právních upozornění pro více informací o tom, jak cookies využíváme.