Proč má aktivace v systému FordPass čeká na vyřízení?
Zvýhodněná nabídkaUžitkové vozy FordVozy sklademFleet

Proč má aktivace v systému FordPass®* čeká na vyřízení?

Vaše aktivace FordPass může přejít do nevyřízeného stavu z několika důvodů, včetně síly signálu a stavu schválení. Pro více podrobností použijte níže uvedené kroky.

Poznámky:

Přístup čeká na vyřízení v aplikaci FordPass

Výběrem situace s aplikací FordPass, která odpovídá vaší situaci, v rozevíracím seznamu zobrazíte informace související s aktivací a získáte přístup k postupu řešení potíží.

Situace s aplikací FordPass App 5.X

Pokud váš přístup v aplikaci FordPass čeká na vyřízení:

Akce Kroky
Dokončete připojení vozidla jako primární uživatel.
  1. Bezpečně nastupte do vozidla.
  2. Zkontrolujte, že je vozidlo zapnuté, běží motor, má zařazenou parkovací polohu a nachází se v dobře větraném prostoru.
  3. Ujistěte se, že máte zapnutá nastavení připojení ve vozidle.
  4. Otevřete aplikaci FordPass.
  5. Klepněte na Připojit k vozidlu.
  6. Vyberte Nastartoval jsem své vozidlo.
  7. Přečtěte si a přijměte výzvu na obrazovce vašeho vozidla.

    Poznámka: Pokud na obrazovce vozidla nevidíte výzvu, přejděte na téma Chybí výzva k aktivaci vozidla, kde najdete postup.

  8. Jakmile přijmete výzvu ve vozidle, stiskněte možnost Zkontrolovat stav připojení.

FordPass vás nasměruje zpět na obrazovku Vozidlo. Vzdálené příkazy (pokud jsou k dispozici) by se měly objevit pod obrázkem vašeho vozidla.

Poznámka: Navázání připojení může trvat až 10 minut.

Ujistěte se, že nastavení připojení není vypnuto.
  1. Otevřete aplikaci FordPass
  2. Klepněte na dlaždici Připojit k vozidlu.
  3. Podle pokynů povolte nastavení připojení na obrazovce vozidla.
  4. V aplikaci FordPass vyberte možnost Připojení je povoleno.
  5. Přečtěte si a přijměte výzvu na obrazovce vašeho vozidla.
  6. Jakmile přijmete výzvu ve vozidle, stiskněte možnost Zkontrolovat stav připojení.
Zkontrolujte stav svého přístupu jako sekundární uživatel.
  1. Otevřete aplikaci FordPass.
  2. Klepněte na dlaždici Přístup čeká na vyřízení.
  3. Vyberte Zkontrolovat můj požadavek na přístup.

Zobrazí se jedna z následujících možností:

  • Přístup čeká na vyřízení: To znamená, autorizovaný řidič neschválil váš požadavek.
  • Přístup odepřen: To znamená, že váš požadavek byl zamítnut.

Pokud potřebujete další pomoc, obraťte se na průvodce pomocí nabídky Účet > Kontaktovat nápovědu.

Situace s aplikací FordPass App 4.X

Pokud vaše aktivace ve FordPass čeká na vyřízení:

Akce Kroky
Dokončete výzvu k přijetí zobrazenou ve vozidle.
  1. Bezpečně nastupte do vozidla.
  2. Ujistěte se, že je vaše vozidlo zapnuté, spuštěné (nikoli v režimu příslušenství), zaparkované a na dobře větraném a bezpečném místě.
  3. Přečtěte si a přijměte výzvu, která se objeví na obrazovce vašeho vozidla.

    Poznámka: Pokud na obrazovce vozidla nevidíte výzvu:

    1. Zkontrolujte intenzitu mobilního signálu, resp. signálu sítě Wi-Fi®.
      • Připojení Wi-Fi
        • Je-li připojení Wi-Fi vypnuté, zapněte ho a pokuste se připojit.
        • Je-li připojení Wi-Fi zapnuté, vypněte ho a pokuste se připojit prostřednictvím mobilních dat.
      • Mobilní připojení
        • Jsou-li mobilní data vypnutá, zapněte je a pokuste se připojit.
        • Jsou-li mobilní data zapnutá, vypněte je a pokuste se připojit prostřednictvím Wi-Fi.
    2. Ujistěte se, že ve svém vozidle nejste připojeni k Bluetooth®.
    3. Počkejte alespoň 90 sekund, než se ve vozidle zobrazí výzva na obrazovce.
Potvrďte, zda již bylo vaše vozidlo aktivováno.
  • Ano, ale jsem jediným uživatel – můžete mít jinou e-mailovou adresu obsahující autorizované vozidlo. Odhlaste se z FordPass a přihlaste se pomocí své druhé e-mailové adresy.
  • Ano, ale jsem sekundární uživatel – Budete potřebovat schválení od oprávněného uživatele.
    1. Přejděte na domovskou obrazovku FordPass.
    2. Klepněte na Požádat o autorizaci.

      Poznámka: Váš požadavek bude zaslán všem aktivovaným uživatelům prostřednictvím zprávy v aplikaci. Po schválení budete mít příkazový přístup.

Potvrďte, že jste v minulosti mohli používat příkazy.
  • Pokud jste dříve mohli používat příkazy, ale již nemáte přístup, ujistěte se, že jste po smazání FordPass nebo pokusu o přihlášení nevytvořili druhý účet.
  • Pokud jste měli přístup dříve, můžete mít jinou e-mailovou adresu obsahující autorizované vozidlo. Odhlaste se ze svého aktuálního účtu a přihlaste se pomocí své počáteční e-mailové adresy.

Pokud jste se pokusili provést nebo jste potvrdili výše uvedené kroky a vozidlo se přesto neaktivovalo, obraťte se na průvodce prostřednictvím možností Účet > Nápověda ohledně další pomoci.

Další informace o službě FordPass

Podrobnější informace o vlastnostech a funkcích FordPass naleznete na naší stránce podpory FordPass, kterou si můžete projít podle upřednostňovaného tématu.

Užitečné kategorie podpory FordPass

Další informace

Jak požádám o přístup k vozidlu FordPass?


* Aplikace FordPass je kompatibilní s vybranými platformami chytrých telefonů a je dostupná ke stažení. Mohou být účtovány poplatky za data.

 

Ford.cz používá na této stránce cookies a podobné technologie po zlepšení zážitku a personalizaci.

Prostřednictvím upravte nastavení cookies můžete kdykoli upravit své preference, což ale může ovlivnit funkčnost některých prvků na stránce.

Navštivte přehled ochrany údajů a právních upozornění pro více informací o tom, jak cookies využíváme.