Proč nemohu nastavit nový telefon jako Telefon jako klíč™ po odinstalování a opětovné instalaci aplikace FordPass®*?
Pokud jste na svém mobilním telefonu odstranili službu FordPass a poté si ji znovu stáhli, k přidání nového zařízení Telefon jako klíč využijte uvedený postup.
- Odeberte Telefon jako klíč, který byl dříve přidružen k vašemu telefonu v aplikaci FordPass, nebo resetujte funkci Telefon jako klíč ve vašem vozidle.
- Naprogramujte nový Telefon jako klíč.
Pokud je vaše řešení neúspěšné, kontaktujte nás prostřednictvím nabídky Účet > Nápověda, kde najdete další pomoc.
Další možnosti řešení problémů
V případě výskytu jiných problémů si projděte téma Řešení potíží s aplikací FordPass, kde najdete další podpůrné informace.
* Aplikace FordPass je kompatibilní s vybranými platformami chytrých telefonů a je dostupná ke stažení. Mohou být účtovány poplatky za data.