Proč nemohu nastavit nový telefon jako Telefon jako klíč po odinstalování a opětovné instalaci aplikace FordPass?
Zvýhodněná nabídkaUžitkové vozy FordVozy sklademFleet

Proč nemohu nastavit nový telefon jako Telefon jako klíčpo odinstalování a opětovné instalaci aplikace FordPass®*?

Pokud jste na svém mobilním telefonu odstranili službu FordPass a poté si ji znovu stáhli, k přidání nového zařízení Telefon jako klíč využijte uvedený postup.

  1. Odeberte Telefon jako klíč, který byl dříve přidružen k vašemu telefonu v aplikaci FordPass, nebo resetujte funkci Telefon jako klíč ve vašem vozidle.
  2. Naprogramujte nový Telefon jako klíč.

Pokud je vaše řešení neúspěšné, kontaktujte nás prostřednictvím nabídky Účet > Nápověda, kde najdete další pomoc.

Další možnosti řešení problémů

V případě výskytu jiných problémů si projděte téma Řešení potíží s aplikací FordPass, kde najdete další podpůrné informace.


* Aplikace FordPass je kompatibilní s vybranými platformami chytrých telefonů a je dostupná ke stažení. Mohou být účtovány poplatky za data.

 

Ford.cz používá na této stránce cookies a podobné technologie po zlepšení zážitku a personalizaci.

Prostřednictvím upravte nastavení cookies můžete kdykoli upravit své preference, což ale může ovlivnit funkčnost některých prvků na stránce.

Navštivte přehled ochrany údajů a právních upozornění pro více informací o tom, jak cookies využíváme.