Proč můj Ford zobrazuje zprávu „No Key Detected“ při používání funkce Phone As A Key™ (Telefon jako klíč)?
Zpráva „No Key Detected“ znamená, že vaše vozidlo nedetekuje váš telefon v interiéru kabiny (uvnitř vašeho vozidla). Při odstraňování problémů použijte níže uvedené kroky.
Odstraňování problémů se zprávou No Key Detected
- Přesuňte telefon blíže ke středu vozidla poblíž držáku nápojů nebo středové konzoly (např. oblast loketní opěrky).
- Pokud to nefunguje, zavřete aplikaci FordPass®* a poté ji znovu otevřete.
- Vypněte a znovu zapněte Bluetooth® v telefonu.
- Pokud problém přetrvává, zkontrolujte stav klíče pomocí aplikace FordPass.
- Pokud je vaše řešení neúspěšné, kontaktujte nás prostřednictvím nabídky Účet > Nápověda, kde najdete další pomoc.
Další možnosti řešení problémů
V případě výskytu jiných problémů si projděte téma Řešení potíží s aplikací FordPass, kde najdete další podpůrné informace.
Další informace
Jaké jsou základní tipy pro používání funkce Telefon jako klíč?
* Aplikace FordPass je kompatibilní s vybranými platformami chytrých telefonů a je dostupná ke stažení. Mohou být účtovány poplatky za data.