Zvýhodněná nabídkaUžitkové vozy FordVozy sklademFleet

Proč můj plánovaný dálkový start ve FordPass®* nefunguje?

Neúspěšné naplánované starty mohou být způsobeny změnami času, nastavením vozidla nebo jinými důvody. Jako nápovědu použijte níže uvedené tipy.

Tipy pro řešení potíží s naplánovaným dálkovým startováním

Doporučujeme zkontrolovat vaši aplikaci FordPass, nastavení zařízení a vozidla, abyste se ujistili, že jsou v souladu s požadavky na plánovaný start.

Nastavení aplikace FordPass

  • Potvrďte naplánované časy startování v aplikaci FordPass.

    Poznámka: FordPass automaticky neprovádí úpravy letního času. Například pokud je start naplánován na 9:00, vaše nové startování budou následující:

    • O hodinu dopředu (březen) – 10:00
    • O hodinu zpět (říjen) – 8:00
  • Pokud naplánované dálkové startování startuje vozidlo v nesprávný čas, bude třeba naplánované časy startování upravit ručně v aplikaci FordPass.

    Poznámka: Můžete zkusit jednu nebo obě z následujících možností:

    • Upravte stávající naplánovaný start.
    • Smažte stávající start a vytvořte nový.
  • Ujistěte se, že jste k aplikaci FordPass přihlášeni pomocí správného autorizovaného uživatelského jména.

Nastavení telefonu

  • Ujistěte se, že váš mobilní příjem je dostatečně silný.
  • Zkontrolujte sílu signálu na osobním zařízení, když jste ve vozidle. Díky tomu budete moci odhadnout mobilní příjem vozidla. Pokud je síla signálu nízká:
    1. Přesuňte své vozidlo na jiné místo se silnějším signálem.
    2. Spusťte příkaz dálkového zámku, abyste se ujistili, že vaše vozidlo přijímá signál.

Nastavení vozidla

  • Ujistěte se, že máte zavřenou kapotu a zavazadlový prostor.
  • Zkontrolujte, zda na palubní desce vozidla nejsou výstražná světla.
  • Vyřešte jakékoli kontrolky funkce motoru, aby bylo možné používat dálkové startování v aplikaci FordPass.
    • Zkontrolujte, že kontrolka funkce motoru nesvítí.
    • V centru zpráv FordPass zkontrolujte oznámení kontrolky funkce motoru.
  • Zkontrolujte, zda se dříve událost plánovaného dálkového startování nevypnula automaticky.
    • Pokud vaše vozidlo nebylo v provozu po události naplánovaného dálkového startování, k příštímu naplánovanému dálkovému startování nedojde.
    • Pokud jste vozidlo neřídili, místo nutnosti startovat vozidlo každý den se ujistěte, že jsou budoucí naplánovaná dálková startování vypnuta.
  • Zkontrolujte na palubní desce svého vozidla, zda není vypnuté dálkové startování. Možnost Vypnuto znázorňuje prázdné pole. Chcete-li provést akci:
    1. Bezpečně nastupte do vozidla.
    2. Ujistěte se, že je vaše vozidlo zapnuté, spuštěné, zaparkované a na dobře větraném a bezpečném místě.
    3. Pomocí pětisměrového ovladače na volantu přejděte do Nastavení.
    4. Stiskněte OK.
    5. Přejděte na Vozidlo.
    6. Stiskněte OK.
    7. Přejděte do nabídky Dálkové startování.
    8. Stiskněte OK.
    9. Přejděte do nabídky Systém a potvrďte, že je nastaveno na hodnotu Zapnuto.

      Poznámka: Možnost Zapnuto (on) znázorňuje zaškrtnuté políčko.

Pokud i potom narazíte na problémy, kontaktujte průvodce výběrem možností Účet > Nápověda v aplikaci FordPass, kde najdete další pomoc.

Další informace

Jak nastavím plánované startování ve FordPass?


* Aplikace FordPass je kompatibilní s vybranými platformami chytrých telefonů a je dostupná ke stažení. Mohou být účtovány poplatky za data.

 

Ford.cz používá na této stránce cookies a podobné technologie po zlepšení zážitku a personalizaci.

Prostřednictvím upravte nastavení cookies můžete kdykoli upravit své preference, což ale může ovlivnit funkčnost některých prvků na stránce.

Navštivte přehled ochrany údajů a právních upozornění pro více informací o tom, jak cookies využíváme.