Proč můj plánovaný dálkový start ve FordPass®* nefunguje?
Neúspěšné naplánované starty mohou být způsobeny změnami času, nastavením vozidla nebo jinými důvody. Jako nápovědu použijte níže uvedené tipy.
Tipy pro řešení potíží s naplánovaným dálkovým startováním
Doporučujeme zkontrolovat vaši aplikaci FordPass, nastavení zařízení a vozidla, abyste se ujistili, že jsou v souladu s požadavky na plánovaný start.
Nastavení aplikace FordPass
-
Potvrďte naplánované časy startování v aplikaci FordPass.
Poznámka: FordPass automaticky neprovádí úpravy letního času. Například pokud je start naplánován na 9:00, vaše nové startování budou následující:
- O hodinu dopředu (březen) – 10:00
- O hodinu zpět (říjen) – 8:00
-
Pokud naplánované dálkové startování startuje vozidlo v nesprávný čas, bude třeba naplánované časy startování upravit ručně v aplikaci FordPass.
Poznámka: Můžete zkusit jednu nebo obě z následujících možností:
- Upravte stávající naplánovaný start.
- Smažte stávající start a vytvořte nový.
- Ujistěte se, že jste k aplikaci FordPass přihlášeni pomocí správného autorizovaného uživatelského jména.
Nastavení telefonu
- Ujistěte se, že váš mobilní příjem je dostatečně silný.
- Zkontrolujte sílu signálu na osobním zařízení, když jste ve vozidle. Díky tomu budete moci odhadnout mobilní příjem vozidla. Pokud je síla signálu nízká:
- Přesuňte své vozidlo na jiné místo se silnějším signálem.
- Spusťte příkaz dálkového zámku, abyste se ujistili, že vaše vozidlo přijímá signál.
Nastavení vozidla
- Ujistěte se, že máte zavřenou kapotu a zavazadlový prostor.
- Zkontrolujte, zda na palubní desce vozidla nejsou výstražná světla.
- Vyřešte jakékoli kontrolky funkce motoru, aby bylo možné používat dálkové startování v aplikaci FordPass.
- Zkontrolujte, že kontrolka funkce motoru nesvítí.
- V centru zpráv FordPass zkontrolujte oznámení kontrolky funkce motoru.
- Zkontrolujte, zda se dříve událost plánovaného dálkového startování nevypnula automaticky.
- Pokud vaše vozidlo nebylo v provozu po události naplánovaného dálkového startování, k příštímu naplánovanému dálkovému startování nedojde.
- Pokud jste vozidlo neřídili, místo nutnosti startovat vozidlo každý den se ujistěte, že jsou budoucí naplánovaná dálková startování vypnuta.
- Zkontrolujte na palubní desce svého vozidla, zda není vypnuté dálkové startování. Možnost Vypnuto znázorňuje prázdné pole. Chcete-li provést akci:
- Bezpečně nastupte do vozidla.
- Ujistěte se, že je vaše vozidlo zapnuté, spuštěné, zaparkované a na dobře větraném a bezpečném místě.
- Pomocí pětisměrového ovladače na volantu přejděte do Nastavení.
- Stiskněte OK.
- Přejděte na Vozidlo.
- Stiskněte OK.
- Přejděte do nabídky Dálkové startování.
- Stiskněte OK.
-
Přejděte do nabídky Systém a potvrďte, že je nastaveno na hodnotu Zapnuto.
Poznámka: Možnost Zapnuto (on) znázorňuje zaškrtnuté políčko.
Pokud i potom narazíte na problémy, kontaktujte průvodce výběrem možností Účet > Nápověda v aplikaci FordPass, kde najdete další pomoc.
Další informace
Jak nastavím plánované startování ve FordPass?
* Aplikace FordPass je kompatibilní s vybranými platformami chytrých telefonů a je dostupná ke stažení. Mohou být účtovány poplatky za data.