Proč jsem dosáhl/a aktivačního limitu ve FordPass?
Zvýhodněná nabídkaUžitkové vozy FordVozy sklademFleet

Proč jsem dosáhl/a aktivačního limitu ve FordPass®*?

V aplikaci FordPass je stanoveno omezení stavu, které souvisí s počtem aktivací vozidla. Pokud jste ke svému účtu FordPass přidali pět vozidel a u všech čeká přístup na vyřízení, při zadání požadavku na připojení k šestému vozidlu se zobrazí hlášení informující o tom, že byl dosažen počet požadavků čekajících na vyřízení.

Dokud nedokončíte úplný proces aktivace pro alespoň jedno vozidlo, bude FordPass u šestého vozidla zobrazovat stav vašeho modemu jako neaktivovaný.

Další informace o službě FordPass

Podrobnější informace o vlastnostech a funkcích FordPass naleznete na naší stránce podpory FordPass, kterou si můžete procházejte podle preferovaného tématu.

Užitečné kategorie podpory FordPass

Další informace

Jak aktivuji své vozidlo?
Proč je můj požadavek na autorizaci zablokován?


*Aplikace FordPass je kompatibilní s vybranými platformami chytrých telefonů a je dostupná ke stažení. Mohou být účtovány poplatky za data.

 

Ford.cz používá na této stránce cookies a podobné technologie po zlepšení zážitku a personalizaci.

Prostřednictvím upravte nastavení cookies můžete kdykoli upravit své preference, což ale může ovlivnit funkčnost některých prvků na stránce.

Navštivte přehled ochrany údajů a právních upozornění pro více informací o tom, jak cookies využíváme.