Co mám dělat, když Android Auto™* nefunguje se systémem SYNC®** 4?
Pokud máte problémy se systémem Android Auto, využijte následující obecné tipy pro odstraňování problémů:
- Zkontrolujte, zda je v telefonu nainstalována aplikace Android Auto.
- Ověřte, že má telefon verzi systému Android Lollipop 5.0 nebo novější.
- Zkontrolujte správnost nastavení telefonu pomocí webu podpory Android Auto společnosti Google™.
- Ujistěte se, že je vaše zařízení Android™ připojeno k SYNC** přes Bluetooth®*** a že je v telefonu nainstalována aplikace Android Auto.
- Restartujte telefon.
- Pokuste se resetovat modul SYNC.
- Pokud se řešení problémů s připojením Bluetooth nezdaří, zkuste se k systému SYNC připojit pomocí kvalitního kabelu USB.
Další témata
Co mám dělat, když se po aktualizaci SYNC nezobrazuje Android Auto?
*Dostupná funkce. Nenechávejte při řízení odvádět svoji pozornost. Je-li to možné, používejte systémy s hlasovým ovládáním; během jízdy nepoužívejte ruční zařízení. Android Auto je k dispozici u modelů z roku 2017 se systémem SYNC 3; majitelé modelů z roku 2016 se systémem SYNC 3 musejí provést upgrade softwaru (k dispozici koncem roku 2016). Vyžaduje telefon s kompatibilní verzí aplikace Android Auto a aktivní datovou službou. SYNC při používání neovládá aplikaci Android Auto. Společnost Google a další třetí strany jsou odpovědné za příslušné funkce. Mohou být účtovány poplatky za zprávy a data.
Android Auto, Google, Google Play a další značky jsou ochranné známky společnosti Google Inc.
**Neřiďte, pokud vás něco rozptyluje. Je-li to možné, používejte systémy s hlasovým ovládáním; během jízdy nepoužívejte ruční zařízení. V době, kdy má vozidlo zařazen rychlostní stupeň, mohou být některé funkce uzamknuté. Ne všechny funkce jsou kompatibilní se všemi telefony.
***Slovní značka Bluetooth je ochranná známka společnosti Bluetooth SIG, Inc.