Ford Ranger PHEV
Zvýhodněná nabídkaUžitkové vozy FordVozy sklademFleet

Ford Ranger PHEV

Klíčové zprávy: 

  • Ranger Plug-In Hybrid elektrifikuje nejprodávanější pickup v Evropě s plnou tažnou silou modelu Ranger, nosností a schopnostmi jízdy v terénu a navíc přináší vylepšení palubního napájení pro práci a zábavu mimo síť.

  • Zbrusu nová hnací jednotka poskytuje točivý moment 690 Nm, což je nejvíce ze všech sériově vyráběných modelů Ranger, a také 279 PS, cílový elektrický dojezd přes 45 km a plné nabití za méně než čtyři hodiny.

  • Limitovaná edice Stormtrak zahajuje celosvětovou premiéru s exkluzivním stylem, prémiovými standardními specifikacemi a jedinečnými povrchovými úpravami. 

  • Zcela nový model se bude vyrábět v jihoafrickém Silvertonu spolu s dalšími variantami Ranger pro Evropu. První dodávky zákazníkům se očekávají od jara 2025. 

 

 

Co jste oznámili?

Ford svým vůbec prvním modelem Ranger PHEV zavádí plug-in hybridní technologii do segmentu středně velkých pick-upů a při celosvětové premiéře v Hannoveru představuje limitovanou edici Stormtrak.

Jaký je časový harmonogram? Které trhy dostanou Ranger PHEV jako první? 

Výroba má začít v roce 2025, přičemž první dodávky pro zákazníky proběhnou na jaře. Ranger PHEV bude nejprve dostupný pro zákazníky v Evropě, Austrálii, na Novém Zélandu a další trhy mohou následovat. 

Kde se bude Ranger PHEV vyrábět?

Ranger PHEV se bude vyrábět v naší továrně Silverton v Jižní Africe.

Proč uvádíte na trh Ranger PHEV a ne BEV?

Ranger PHEV představuje to nejlepší z obou světů; kombinuje jízdu s nulovými emisemi a zároveň si zachovává všechny základní schopnosti nové generace modelu Ranger s ohledem na tažení, jízdu v terénu a užitečné zatížení, o nichž nám naši zákazníci říkají, že je potřebují pro práci i zábavu. Věříme, že zákazníkům při přechodu na elektrifikovaná vozidla dáme „sílu volby“.Sekce karoserie

Kdy si mohou zákazníci v Evropě objednat Ranger PHEV? 

Knihy objednávek pro Ranger PHEV jsou nyní otevřeny v Německu. Objednávky pro Ranger PHEV na dalších evropských trzích mají být otevřeny během listopadu a v té době potvrdíme ceny pro tyto trhy. 

Jakou hnací jednotku má Ranger PHEV?

Ranger PHEV kombinuje 2,3litrový benzínový motor Ford EcoBoost s elektrickým pohonným systémem. 75kW EV motor je integrován jako součást modulární hybridní převodovky a poskytuje dodatečný točivý moment pro zvýšení tažného, ​​tahového a výkonu vozidla.Sekce karoserie

Jaký bude dojezd v čistě elektrickém režimu a tažná kapacita vozu Ranger PHEV?

V čistě elektrickém režimu poskytne Ranger PHEV dojezd přes 45 km – přesná hodnota dojezd bude potvrzena krátce po dokončení závěrečných homologačních testů. Bude mít také tažnou kapacitu až 3 500 kg v režimech EV Auto, EV Later a EV Charge. 

Proč jste zvolil naftovou hnací jednotku?

2,3litrový zážehový motor Ford EcoBoost s elektromotorkem a technologií akumulátorů se nejlépe hodí k tomu, aby kromě důležité možnosti jízdy v terénu, tažení a užitečné hmotnosti nové generace Ranger zákazníkům v případě potřeby poskytl i jízdu s nulovými emisemi výfukových plynů. 

Jaké budou k dispozici možnosti palubního napájení?

V Evropě si zákazníci budou moci jako volitelnou možnost vybrat palubní napájení s výběrem ze dvou různých výkonů – 2,3 kW nebo 6,9 kW. Vozidlo bude vybaveno třemi elektrickými zásuvkami – dvěma v nákladovém prostoru a jednou v kabině.  U verze 6,9 ​​kW lze čerpat 3,45 kW z jedné zásuvky v ložném boxu nebo celkem 6,9 kW přes obě zásuvky v ložném boxu; výkon kabinové zásuvky je omezen na 2,3 kW.

 

Jaká je užitečná hmotnost a tažná kapacita Ranger PHEV? 

Modely Ranger PHEV nabídnou užitečnou hmotnost až 1 tunu a tažnou kapacitu až 3,5 tuny. y

 Zmenšuje akumulátorová sada nákladový prostor ložné plochy vozu typu pickup?

Ranger PHEV je vybaven podlahou nákladového prostoru, která byla zvýšena o 31 mm, aby se do něj vešla vysokonapěťová baterie, což má minimální dopad na využitelnou plochu nákladového prostoru.

Jaké verze budou u modelu Ranger PHEV k dispozici? 

V Evropě bude PHEV k dispozici jako XLT, Wildtrak a během období uvedení na trh edice Stormtrak.

Má Ranger PHEV vyšší GVM?

Ve srovnání s 3 350 kg modelu ICE Ranger má model Ranger PHEV má GVM 3 500 kg, což odráží vyšší pohotovostní hmotnost vozidla.

Jaká je kapacita akumulátoru modelu Ranger PHEV?

Ranger PHEV má kapacitu akumulátoru 11,8 kWh (použitelná).

Jaké jsou CO2 úspory Ranger PHEV?

Během typického denního používání a pokud zákazník vozidlo pravidelně nabíjí, Ranger PHEV nabídne výrazné snížení CO2 a zároveň poskytne flexibilitu pro splnění požadavků zákazníků. Přesnější podrobnosti sdělíme po dokončení závěrečného testování. 

Bude Ranger PHEV nabízet různé jízdní režimy při pohonu elektromotorem?

Ano. Ranger PHEV bude mít při pohonu elektromotorem 4 jízdní režimy 

  • EV Auto – Automatický režim elektropohonu je výchozí režim a automaticky nastartuje zážehový motor, když řidič požaduje plný výkon nebo když je vyčerpána energie vysokonapěťového akumulátoru. To bude dobrá volba pro běžné podmínky pro mnoho řidičů a pro tažení a přepravu nákladů. Toto je režim, který nabízí to nejlepší od obojího.  

  • EV Now – EV Now poskytuje zcela elektrický zážitek z jízdy bez výfukových emisí po dobu více než 45 km tím, že zabraňuje nastartování motoru, pokud si to řidič nevyžádá. To bude skvělé pro brzké ranní tiché starty nebo pro města EU, kde byly zavedeny zelené zóny. 

  • EV Later – EV Later dává řidičům možnost ušetřit energii ve vysokonapěťovém akumulátoru pro pozdější použití, například při vjezdu do zelené zóny nebo při kempování či práci. 

  • EV Charge – Režim EV Charge zvyšuje dobíjení vysokonapěťového akumulátoru z benzínového motoru za účelem zvýšení energie. Skvělý režim pro řidiče, který zapomněl nabít auto nebo potřebuje dobít baterii pro pozdější použití během dne. 

Disponuje Ranger PHEV týmiž vlastnostmi pro jízdu v terénu a ADAS jako model Ranger?

Ranger Plug-In Hybrid je také vybaven osvědčenými možnostmi pohonu všech kol Ranger (včetně nejnovějšího systému e-4WD, dvourozsahové převodovky a zadního uzávěru diferenciálu), volitelnými jízdními režimy a pokročilými funkcemi pro bezpečnost řidiče a asistenční funkce. Navíc je tu také palubní napájení, zvuková ochrana chodců pro případy, kdy je vozidlo v elektrickém režimu 

Je Ranger PHEV kompatibilní s integrovanou nabídkou Ford Pro?

Ano, Ranger PHEV je dalším příkladem naší řady propojených a elektrifikovaných vozidel Ford Pro v Evropě a zákazníci budou těžit z platformy Ford Pro softwarových, nabíjecích a servisních řešení, která jim pomůže zjednodušit přechod na elektrifikovaná vozidla. 

Bude Ranger PHEV nabízen se specifickými nabíjecími řešeními Ford Pro pro podporu nabíjení doma nebo na pracovišti?

Ford Pro má celou řadu řešení dobíjení pro podporu dobíjení doma, v dílně nebo z veřejných nabíjecích zařízení, ze kterých mohou těžit zákazníci Ranger PHEV.

 

 

 

 

 

 

 

 

Ford.cz používá na této stránce cookies a podobné technologie po zlepšení zážitku a personalizaci.

Prostřednictvím upravte nastavení cookies můžete kdykoli upravit své preference, což ale může ovlivnit funkčnost některých prvků na stránce.

Navštivte přehled ochrany údajů a právních upozornění pro více informací o tom, jak cookies využíváme.