Ve svém účtu Ford nemohu najít žádné dostupné předplatné – co mám dělat?
Ujistěte se, že máte aktivní účet Ford s aplikací FordPass** staženou do svého chytrého telefonu. Zkontrolujte, zda máte ve vozidle aktivován FordPass Connect*.
Pokud jste již tyto kroky podnikli, možná budete muset ve svém účtu Ford vybrat správné vozidlo. Pokud problém přetrvává, můžete si pomocí aplikace FordPass promluvit s průvodcem FordPass v části „Nápověda“, kde můžete použít živý chat nebo mu zavolat.
1- *FordPass Connect umožňuje propojené služby a je k dispozici ve vybraných vozidlech nebo vozidlech s navigací. Aplikace FordPass Connect bude aktivována při předání vozu. Sdílení některých dat služeb si můžete aktivovat a deaktivovat sami. Datové pokrytí a služba nejsou dostupné všude. Mohou být účtovány poplatky za přenos dat. Platí zásady ochrany osobních údajů aplikace FordPass a Connected Car, které jsou dostupné na místních webových stránkách společnosti Ford.
2 - **Aplikace FordPass je kompatibilní s vybranými platformami chytrých telefonů a je k dispozici ke stažení. Mohou být účtovány poplatky za data.