Služba FordPass Connect Upgrade/Downgrade (znovu aktivovat / deaktivovat)
Je-li vozidlo vybaveno modemem FordPass Connect, má zákazník možnost u služby FordPass Connect provést Downgrade nebo Upgrade (deaktivovat nebo znovu aktivovat všechny služby s přidanou hodnotou) s výjimkou eCall*.
Služby s přidanou hodnotou zahrnují služby Live Traffic (Dopravní informace), Wi-Fi Hotspot (Přístupový bod Wi-Fi), Command and Control (Příkazy a Ovládání), Vehicle Locator (Vyhledávání polohy vozidla), Status and Health Alerts (Výstrahy o stavu vozidla). Downgrade/deaktivace znamená, že vozidlo bude „offline“ a nebude odesílat nebo přijímat data v případě downgrade. V případě upgrade bude vozidlo opět „online“ pro odesílání a přijímání dat. Funkce eCall bude k dispozici vždy pro případ nehody.
Více informací naleznete v článku: eCall Functionality (Funkce služby eCall)
Chcete-li požádat o downgrade/deaktivaci nebo upgrade/reaktivaci, je třeba postupovat podle následně uvedených kroků:
Krok 1: Zkontrolujte prosím, zda je vaše vozidlo vybaveno modemem FordPass Connect:
- Jděte do vašeho vozidla
- Stiskněte tlačítko „Settings“
- Najděte tlačítko FordPass Connect (pokud se neobjeví, vozidlo nemá vestavěný modem)
Pokud je vestavěný modem FordPass Connect a zákazník se rozhodne provést Downgrade nebo Upgrade služby FordPass Connect (deaktivovat nebo znovu aktivovat všechny služby s přidanou hodnotou), může zákazník použít aplikaci FordPass App pro kontaktování našich průvodců systémem FordPass a vyžádat si „FordPass Connect downgrade or upgrade“ e-mailem. Nebo pošlete e-mailovou žádost příslušnému zákaznickému středisku Ford Customer Relationship Center (Centrum řízení vztahů se zákazníky).
Krok 2: Zašlete prosím e-mail obsahující následující informace o majiteli vozidla:
- Jméno (zaregistrované v systému Ford)
- E-mailovou adresu (zaregistrovanou v systému Ford)
- Identifikační číslo vozidla (VIN)
- ESN (Sériové číslo modemu)
Jak lze ESN (Sériové číslo modemu) vyhledat:
- Stiskněte tlačítko „Settings“
- Najděte a stiskněte tlačítko „General“ (Obecné)
- Najděte a stiskněte tlačítko „About“ (O modemu)
- Najděte a poznamenejte si ESN
V případě, že osoba, která kontaktovala společnost Ford, není vlastníkem vozidla, je povinna dodatečně poskytnout kopii registrace za účelem legalizace.
* je-li ve výbavě