Co je nabíjecí karta pro nabíjení ve veřejných stanicích?
Co je karta s identifikačním štítkem RFID?
Při zakoupení Vašeho elektrického vozidla s akumulátorem (BEV) / hybridního elektrického vozidla s akumulátorem (PHEV) značky Ford Vám byla vydána karta s identifikačním štítkem RFID, která Vám bude zaslána poštou. Tato karta Vám umožní využívat veřejné nabíjecí stanice a zajistí Vám trvalou mobilitu, protože společnost Ford je jedním ze zakládajících členů sdružení Ionity, což je síť veřejných nabíjecích stanic umožňujících nabíjení Vašeho vozidla BEV Ford během cest. S cílem podpořit svá vozidla BEV s dlouhým dojezdem je společnost Ford v současnosti partnerským investorem sdružení Ionity, které našim zákazníkům vlastnícím vozidla BEV poskytuje přístup k vysokorychlostnímu nabíjení, a tím zajišťuje dlouhý dojezd jejich vozidel.
Způsob řešení problémů souvisejících s RFID kartami
Jako každá jiná technologie není ani RFID naprosto dokonalý. Zde je seznam opatření, která musíte přijmout, abyste zajistili správnou funkci své RFID karty.
- RFID karty fungují prostřednictvím rádiových signálů. Abyste zamezili rušení způsobovanému jinými kartami, přikládejte ke čtečce vždy pouze jednu kartu.
- Karta a čtečka jsou navrženy tak, aby fungovaly prostřednictvím vzájemného blízkého kontaktu. Při aktivaci/deaktivaci nabíjecí stanice vyjměte kartu z peněženky a umístěte ji přímo před čtečku.
- Svou kartu mějte trvale bezpečně a spolehlivě uloženou. Nesete odpovědnost za veškeré náklady vzniklé v souvislosti s používáním Vaší karty.
Nastane-li situace, že nabíjecí stanice, kterou se pokoušíte použít, nerozpozná váš RFID token / Vaši nabíjecí kartu, postupujte následovně:
- Zkontrolujte ve své aplikaci, zda je nabíjecí stanice zařazena v síti Ford.
- Zkontrolujte nastavení svého účtu, abyste se ujistili, že máte zvolenou platnou platební metodu.
- Funguje RFID karta u jiné nabíjecí stanice?
- Volejte pracoviště podpory, které je vytištěné na Vaší RFID kartě.
- Zkontrolujte, zda platnost Vaší karty nebyla pozastavena službou Shell Recharge.
Jakmámpostupovatvpřípaděztrátyneboodcizenímé RFIDkarty?
RFID karta může utrpět stejné fyzické poškození jako kreditní či debetní platební karta, karta vystavená obchodníkem nebo věrnostní karta. Pokud je karta poškozena tak, že nefunguje, vyžádejte si náhradní kartu. Při tom je důležité, aby žádost o vydání náhradní karty byla podána oficiální cestou, čímž bude zajištěno propojení této náhradní karty s Vaším účtem. Vydání náhradní karty si lze vyžádat prostřednictvím centra Ford CRC.
Pokud Vám byla karta odcizena, neprodleně se obraťte na Centrum řízení vztahů se zákazníky společnosti Ford na číslo 020 3564 4444, aby tato karta mohla být zablokována a aby bylo zrušeno její propojení s Vaším účtem. Podobně jako u nabíjecí karty je nutné RFID kartu zablokovat, aby nemohlo dojít k jejímu zneužití a neoprávněnému přístupu k Vašemu účtu.
Co je nabíjecí karta BlueOval™ Charge Network?
Při zakoupení Vašeho vozidla Ford Mustang Mach-E, Explorer nebo Capri Vám byla vydána nabíjecí karta BOCN, která Vám bude zaslána poštou. Tato karta Vám umožní využívat veřejné nabíjecí stanice, a tím Vám zajistí trvalou mobilitu.
MojenabíjecíkartaBlueOval™ Charge Networknefunguje. Jakmámpostupovat?
Můžete navázat spojení s jedním z našich průvodců FordPass prostřednictvím části „Nápověda” v aplikaci FordPass. Tento průvodce Vám pomůže vyřešit problémy s Vaší kartou nebo zajistí dodání nové karty.
Mohu pokračovat v používání karty získané od předchozího majitele mého vozidla Mustang Mach-E, Explorer nebo Capri?
Ne. Každá karta může být registrována vždy pouze pro jednoho uživatele. Pokud zakoupíte ojeté vozidlo Mustang Mach-E, Explorer nebo Capri, můžete získat novou kartu bezplatně od centra CRC.