Řešení problémů s připojením Fordu Electric Explorer k Android Auto
V závislosti na typu připojení vyzkoušejte následující kroky pro odstraňování problémů:
Drátové připojení
- Ujistěte se, že používáte certifikovaný nabíjecí kabel, nejlépe ten, který byl dodán s telefonem, nebo certifikovanou náhradu.
- Počkejte s připojením telefonu, dokud se vozidlo nenastartuje. Pokud je telefon připojen dříve, než je vozidlo zapnuté, mohou nastat problémy s konektivitou.
- Ujistěte se, že používáte přední USB port. Android Auto nebude fungovat ze zadního portu.
- Před zahájením procesu připojení se ujistěte, že je v telefonu aktivována aplikace Android Auto.
- Ověřte, zda jsou v nastavení telefonu zapnuté tethering USB i Bluetooth.
- Ujistěte se, že je aplikace Android Auto aktuální.
Pokud jste prošli všemi výše uvedenými kroky, zkuste restartovat telefon a poté se pokusit připojit.
Bezdrátové připojení
- Ujistěte se, že vaše zařízení má zapnutou Wi-Fi.
- Odeberte vozidlo z nastavení Android Auto v zařízení.
- Před zahájením procesu připojení se ujistěte, že je v telefonu aktivována aplikace Android Auto.
- Ověřte, zda jsou v nastavení telefonu zapnuté tethering USB i Bluetooth.
- Ujistěte se, že je aplikace Android Auto aktuální.
Pokud jste provedli všechny výše uvedené kroky, zkuste restartovat telefon.
Poznámka: Je vyžadován operační systém Lollipop 5.0 nebo vyšší.
Pokud stále dochází ke stejným problémům, obraťte se na místního prodejce Ford.