Řešení problémů s připojením Fordu Electric Explorer k Android Auto
Zvýhodněná nabídkaUžitkové vozy FordVozy sklademFleet

Řešení problémů s připojením Fordu Electric Explorer k Android Auto

V závislosti na typu připojení vyzkoušejte následující kroky pro odstraňování problémů:

Drátové připojení

  1. Ujistěte se, že používáte certifikovaný nabíjecí kabel, nejlépe ten, který byl dodán s telefonem, nebo certifikovanou náhradu.
  2. Počkejte s připojením telefonu, dokud se vozidlo nenastartuje. Pokud je telefon připojen dříve, než je vozidlo zapnuté, mohou nastat problémy s konektivitou.
  3. Ujistěte se, že používáte přední USB port. Android Auto nebude fungovat ze zadního portu.
  4. Před zahájením procesu připojení se ujistěte, že je v telefonu aktivována aplikace Android Auto.
  5. Ověřte, zda jsou v nastavení telefonu zapnuté tethering USB i Bluetooth.
  6. Ujistěte se, že je aplikace Android Auto aktuální.

Pokud jste prošli všemi výše uvedenými kroky, zkuste restartovat telefon a poté se pokusit připojit.

Bezdrátové připojení

  1. Ujistěte se, že vaše zařízení má zapnutou Wi-Fi.
  2. Odeberte vozidlo z nastavení Android Auto v zařízení.
  3. Před zahájením procesu připojení se ujistěte, že je v telefonu aktivována aplikace Android Auto.
  4. Ověřte, zda jsou v nastavení telefonu zapnuté tethering USB i Bluetooth.
  5. Ujistěte se, že je aplikace Android Auto aktuální.

Pokud jste provedli všechny výše uvedené kroky, zkuste restartovat telefon.

Poznámka: Je vyžadován operační systém Lollipop 5.0 nebo vyšší.

Pokud stále dochází ke stejným problémům, obraťte se na místního prodejce Ford.
 

Ford.cz používá na této stránce cookies a podobné technologie po zlepšení zážitku a personalizaci.

Prostřednictvím upravte nastavení cookies můžete kdykoli upravit své preference, což ale může ovlivnit funkčnost některých prvků na stránce.

Navštivte přehled ochrany údajů a právních upozornění pro více informací o tom, jak cookies využíváme.