Proč se mi při nabíjení zobrazují chybové kódy?
Pokud se při nabíjení vozidla vyskytnou chybové kódy, vyřešte problém podle následujících kroků:
- Ujistěte se, že jste správně připojili nabíjecí zařízení.
- Odpojte nabíjecí zařízení od nabíjecího portu vozidla a nabíjecí stanice, nástěnné skříňky nebo zásuvky.
- Pokud používáte univerzální domácí nabíjecí kabel, zkontrolujte konektor, abyste se ujistili, že je správně zapojen do ovládací skříňky univerzální domácí nabíječky.
- Pokud je nabíjecí zařízení teplé nebo v horkém prostředí, zkuste nabíjet v chladnějším prostředí.
-
Zkuste jinou zásuvku nebo jiný konektor, pokud jej máte k dispozici.
Poznámka: můžete najít seznam chyb v návodu k obsluze pro vlastníky
Pokud problém přetrvává, nechte vozidlo zkontrolovat u autorizovaného prodejce.