Zvýhodněná nabídkaUžitkové vozy FordVozy sklademFleet

Jak řešit problémy s připojením CarPlay ve vašem vozidle Ford Electric Explorer

Pokud máte problémy s připojením aplikace Apple CarPlay, postupujte podle těchto kroků:

Kabelové připojení

  1. Pokud chcete použít kabelové připojení, vždy používejte certifikovaný kabel Apple Lightning®.
  2. Při odpojování zařízení od kabelu USB je třeba zvolit ikonu Odpojit.
  3. Z nastavení aplikace CarPlay na vašem zařízení odstraňte všechny profily vozidla. Najdete je v nabídce Obecná nastavení.
  4. Zkontrolujte, jestli má vaše zařízení nejnovější verzi softwaru iOS.
  5. Restartujte zařízení.
  6. Obnovte výchozí nastavení informačního systému.

Bezdrátové připojení

  1. Ověřte, že váš telefon a vozidlo jsou vybaveny funkci bezdrátového připojení přes aplikaci CarPlay.
  2. Zkontrolujte, jestli má vaše zařízení nejnovější verzi softwaru iOS.
  3. Ujistěte se, že je na vašem zařízení povolena funkce Bluetooth a Wi-Fi.
  4. Vynulujte nastavení sítí na vašem zařízení, čímž se vynulují všechna existující bezdrátová připojení, která byla doposud navázána, a obnoví se výchozí tovární nastavení pouze pro nastavení sítí.
  5. Restartujte zařízení.
  6. Z nastavení aplikace CarPlay na vašem zařízení odstraňte všechny profily vozidla. Najdete je v nabídce Obecná nastavení.
  7. Pokuste se připojit přes USB a po úspěšném připojení se znovu pokuste o bezdrátové připojení.
  8. Zapněte a vypněte vozidlo.
  9. Obnovte výchozí nastavení informačního systému.

Ford.cz používá na této stránce cookies a podobné technologie po zlepšení zážitku a personalizaci.

Prostřednictvím upravte nastavení cookies můžete kdykoli upravit své preference, což ale může ovlivnit funkčnost některých prvků na stránce.

Navštivte přehled ochrany údajů a právních upozornění pro více informací o tom, jak cookies využíváme.