Jak řešit problémy s připojením CarPlay ve vašem vozidle Ford Electric Explorer
Pokud máte problémy s připojením aplikace Apple CarPlay, postupujte podle těchto kroků:
Kabelové připojení
- Pokud chcete použít kabelové připojení, vždy používejte certifikovaný kabel Apple Lightning®.
- Při odpojování zařízení od kabelu USB je třeba zvolit ikonu Odpojit.
- Z nastavení aplikace CarPlay na vašem zařízení odstraňte všechny profily vozidla. Najdete je v nabídce Obecná nastavení.
- Zkontrolujte, jestli má vaše zařízení nejnovější verzi softwaru iOS.
- Restartujte zařízení.
- Obnovte výchozí nastavení informačního systému.
Bezdrátové připojení
- Ověřte, že váš telefon a vozidlo jsou vybaveny funkci bezdrátového připojení přes aplikaci CarPlay.
- Zkontrolujte, jestli má vaše zařízení nejnovější verzi softwaru iOS.
- Ujistěte se, že je na vašem zařízení povolena funkce Bluetooth a Wi-Fi.
- Vynulujte nastavení sítí na vašem zařízení, čímž se vynulují všechna existující bezdrátová připojení, která byla doposud navázána, a obnoví se výchozí tovární nastavení pouze pro nastavení sítí.
- Restartujte zařízení.
- Z nastavení aplikace CarPlay na vašem zařízení odstraňte všechny profily vozidla. Najdete je v nabídce Obecná nastavení.
- Pokuste se připojit přes USB a po úspěšném připojení se znovu pokuste o bezdrátové připojení.
- Zapněte a vypněte vozidlo.
- Obnovte výchozí nastavení informačního systému.