Omezení použití automatického systému start-stop
U obou převodovek, mechanické a automatické, se za jistých podmínek motor nemusí zastavit, například:
- Nízká provozní teplota motoru.
- Pro zachování vnitřního klimatu.
- Nízká úroveň nabití akumulátoru.
- Okolní teplota je příliš nízká nebo příliš vysoká.
- Otevření dveří řidiče během pohybu vozidla.
- Zapnuté vyhřívání čelního skla.
- Během regenerace filtru pevných částic vznětového motoru.
Pouze u automatických převodovek:
- Když je rozepnut bezpečnostní pás řidiče.
- Úhel natočení volantu je větší než 90 stupňů.
- Převodovka je v režimu sport (S) nebo manuál (M).
U obou převodovek, mechanické a automatické, se za jistých podmínek motor může restartovat, například:
- Pro zachování vnitřního klimatu, například klimatizace.
- Nízká úroveň nabití akumulátoru.
- Zapnuté vyhřívání čelního skla.
- Vaše vozidlo začíná sjíždět z kopce na neutrál.
Pouze u automatických převodovek:
- Když je rozepnut bezpečnostní pás řidiče.
- Během jízdy jsou otevřeny dveře řidiče.
- Převodovka je přepnuta do režimu sport (S) nebo manuál (M)
Poznámka: Pokud systém zjistí poruchu, vypne se. Pokud systém po zapalování zůstane neaktivní, nechte vozidlo zkontrolovat u autorizovaného prodejce.
Poznámka: Systém nemusí fungovat, jestliže ponecháte připojené elektrické zátěže při vypnutém zapalování, protože tyto zátěže způsobí vybití akumulátoru.
Poznámka: U vozidel s automatickým systémem start-stop je požadavek na akumulátor jiný. Nahraďte jej jedním s přesně stejnou specifikací jako originál.
Další informace